MONNA - magazin za zdrav i uspješan život

              

 

Access Bars® obuka 28. septembra u Podgorici : Access Bars®  obuka u Podgorici 28. septembra    ACCESS BARS™ Sjećate li se kada ste zadnji put bili potpuno opušteni i pritom paženi i maženi? Ili je prošlo već previše vremena otkada ste Jelena Vuletić: Probudi liderku u sebi: "„Ja, liderka" predstavlja prvi koučing program u Crnoj Gori koji je posvećen razvoju liderstva kod žena." , objašnjava Jelena Vuletić, Izvršna direktorka za rizike Hipotekarne banke i osnivač kompanije "Balance to Grupne seanse hipnoze za odvikavanje od pušenja u Podgorici od 14. do 16. septembra: Ovo je problem koji se veoma uspešno rešava hipnozom. Kao i svaka zavisnost i navika, i ova se rešava tamo gde je i nastala, a to je u podsvesnom umu. Besplatno predavanje - Digitalne vještine i benefiti učenja programiranja u školskom uzrastu- : Predavanje na temu "Digitalne vještine i benefiti učenja programiranja u školskom uzrastu" održaće se u M:tel digitalnoj fabrici, 9.septembra u 19 časova, u saradnji sa kompanijom DigitalBee.   Domaćin susreta će biti Jasna Pejović: Kroz život idem sa osmjehom: "Ideja za ovaj kurs je rasla godinama, neka znanja su došla prirodno kroz posao koji sam obavljala, kaže Jasna Pejović, diplomirani Matematičar i Programer, Magistar Menadzmenta Informacionih Tehnologija, student Doktorskih studija Obuka za Reiki u Podgorici u septembru 2019.:     OBUKA za REIKI metodu u Podgorici u septembru Edukator: Vesna Vukcevic, Reiki Gendai Reiki Ho majstor i Ucitelj , Munai Ki terapeut, prakticar metode Kvantna harmonizacija.    Postanite sertifikovani REIKI praktičar, naučite da radite Reiki tretmane. Hipnoza sa Danielom Lukić u Podgorici od 12. do 15. septembra: Daniela Lukić iz Beograda će raditi individualne hipnoterapeutske tretmane od 12. do 15. septembra u Podgorici   AKO ŽELITE DA SE OSOBODITE STRAHOVA, NERVOZE, TREME, NESANICE, EMOCIONALNIH PROBLEMA i sličnih smetnji, onda Biorezonantna dijagnostika i terapija u Mostaru od 14. do 16. avgusta: Biorezonantna dijagnostika i terapija u Mostaru od 14. do 16. avgusta Provjerite stanje kompletnog organizma najsavremenijim aparatima kvantne medicine.     Primenom dva najsavremenija aparata, radi se komforna, brza i sveobuhvatna analiza zdravstvenog stanja Biorezonantna dijagnostika i terapija u Podgorici od 17. do 19. septembra: Biorezonantna dijagnostika i terapija u Podgorici od 17. do 19. septembra 2019. Provjerite stanje kompletnog organizma najsavremenijim aparatima kvantne medicine.     Primenom dva najsavremenija aparata, radi se komforna, brza i sveobuhvatna analiza zdravstvenog Biorezonantna dijagnostika i terapija u Trebinju od 2. do 5. avgusta: Biorezonantna dijagnostika i terapija u Trebinju od 2. do 5. avgusta Provjerite stanje kompletnog organizma najsavremenijim aparatima kvantne medicine.     Primenom dva najsavremenija aparata, radi se komforna, brza i sveobuhvatna analiza zdravstvenog stanja

Dr Feelgood - 20 savjeta

1. Jedite pet obroka (doručak, ručak, večera i dve užine) raznovrsne hrane.
2. Jedite živinsko meso bez kožice (ćuretinu,piletinu). Od ostalih mesa jedite teletinu, govedinu, posnu divljac, konjetinu. Najbolja riba je morska, a od rečnih riba samo nemasne (pastrmka, smudj)
3. Jedite dva žumanca nedeljno, belance u nešto većoj količini.
4. Jedite obavezno raznovrsno voće i povrće (voće tokom dana samo do predvečerja).
5. Jedite hleb od ječmenog brašna (ovseni, raženi) kao i proizvode od integralnog brašna ili zamenu za hleb kao što su: integralni pirinač, pasta i krompir.
6. Jedite (ali promišljeno) slatkiše koje sadrže ječmeni slad (malteks). Možete ih jesti tokom dana, a izbegavati uveče.
7. Koristite hladno ceđena ulja – laneno, suncokretovo, maslinovo i bundevino, kao i ulje od košpica grožđa
8. Pijte najmanje najmanje 2,5 l tečnosti (izbegavajte slane, slatke, masne i gazirane tecnosti).
9. Unosite manje masne mlečne proizvode, mleko i jogurt do 1,6 posto mlečne masti
10. Popijte čašu do čašu do dve crnog vina dnevno.
11. Izbegavajte da jedete ili da često uživate u masnoj hrani kao što su svinjetina, jagnjetina. Izbegavajte i suhomesnate proizvode.
12. Izbegavajte proste šećere ili da često uživate u prostim šećerima poput bombona, sladoleda i čokolade.
13. Izbegavajte hranu u kojoj se nalazi više od pola kafene kašičice soli (3 g)
14. Izbegavajte da jedete hleb od belog brašna.
15. Izbegavajte da za vreme i posle jela pijete velike kolicine tečnosti.
16. Izbegavajte da jedete slatkise i voce posle glavnog obroka (voće iskljucivo za užinu).
17. Za večeru jedite iskljucivo proteine (manje masne mlecne proizvode i manje masna mesa) i salatu (paradajz, krastavac, zelena salata, kupus)
18. Za večeru izbegavajte ugljene hidrate (hleb, testeninu, voće, slatkiše, skrobno povrće kao što su šargarepa, cvekla, boranija, grašak, pirinac, kukuruz), dva sata posle večere možete na spavanje
19. Izbegavajte alkohol
20. Ostavite cigarete!


Pridržavajte se šest dana ovih saveta, a sedmog dana uzmite slobodan dan. Jedite šta vam je volja, ali umereno. Pa, i sam Bog se odmarao sedmog dana!

www.drfeelgood.rs

 

Share

Prijavite se za novosti!

* indicates required

Kolumna


Ko je online

Ko je na mreži: 61 gostiju i nema prijavljenih članova

Online shop - MONNA narukvice za sreću

Copyright MONNA magazin Podgorica Izjava o odgovornosti: Redakcija Monna magazina ne odgovara za sadržaj oglasa i plaćenih reklama

Login or Register

LOG IN