MONNA - magazin za zdrav i uspješan život

              

 

Reiki tretmani za Banja Luku od 15. do 21. avgusta:   Reiki je jedna od najstarijih metoda unapredjenja zdravlja poznata čovječanstvu. Zasniva se na vještini kanalisanja Univerzalne životne energije u cilju značajnog povećanja kapaciteta vitalne energije pojedinca, jačanja odbrambenih sposobnosti organizma, Bars tretmani u Podgorici od 19. do 23. avgusta: UPOZNAJTE SE SA SJAJNIM ENERGETSKIM TEHNIKAMA ACCESS CONSCIOUSNESS je PRISTUP SVESTI,pristup našem beskonačnom kapacitetu, pristup nama samima I obilju svemogućnosti. To je tehnika koja sadrži veliki broj alata koji nam pomažu Radionica - Promijenite život autohipnozom - u Podgorici 23. avgusta:     Promenite svoj um savremenom hipnozom i samohipnozom! Upoznajte se sa tehnikama hipnoze i autohipnoze, zagospodarite svojim umom, preuzmite kormilo vašeg broda kojim plovite kroz čaroliju zvanu život i uplovite u novi Hipnoterapija sa Tatjanom Beočanin od 9. do 12. jula u Baru: Tatjana Beočanin iz Beograda će raditi individualne hipnoterapeutske tretmane od 9. do 12. jula u Baru Da li tragate za izlazom iz vaše trenutne situacije?  Tražite li rešenje za svoje probleme bilo Mjerenje štetnih zračenja u vašem stambenom prostoru - u Podgorici od 9. do 13. jula: Da li se noću često budite, ili ujutru ustajete umorni i osećate se "kao da vas je voz pregazio"? Da li ima te teške snove, glavobolje, slabiju koncentraciju? Ako je tako, Kvantna analiza cijelog organizma od 10. do 12. avgusta u Banja Luc: Provjerite stanje cijelog organizma u Banja Luci od 10. do 12. avgusta Preglede radi dr Vesna Sekulic, iz Beograda     Quantum Resonance Magnetic Analyzer, uređaj je koji otkriva i analizira stanje kompletnog organizma. Ovaj Yoga odmor u Ulcinju od 15. do 20. juna: Yoga + meditacija + pranayama + relaksacija + more + zvučna terapije + joga smijeha + REBT (popularni pravac psihoterapije) + meditativna šetnja = STRES DETOKS   YOGA ODMOR ULCINJ - VELIKA PLAŽA 15-20. Biorezonantna dijagnostika i terapija u Podgorici od 2. do 4. juna:  Biorezonantna dijagnostika i terapija u Podgorici od 2. do 4. juna.  Provjerite stanje kompletnog organizma najsavremenijim aparatima kvantne medicine.     Primenom dva najsavremenija aparata, radi se komforna, brza i sveobuhvatna analiza zdravstvenog stanja Obuka za REIKI metodu 12. maja u Subotici:     OBUKA za Medical REIKI metodu 12. maja u Subotici Predavač - edukator: Dr Mirjana Mićović,(Beograd),  pedijatar, akupunkturolog, fitoterapeut, master i učitelj Reiki-ja -Gendai Reiki Ho. Postanite sertifikovani REIKI praktičar, naučite da radite Reiki Retreat za žene na moru od 8. do 14. juna 2018.: Retreat za žene na moru8-14 juni 2018, Ljuta kod Kotora   Kombinacija iz snova – letovanje u prelepom ambijentu kamene vile na samoj obali mora u mirnom mestu Ljuta u srcu Boke

Dr Feelgood - 20 savjeta

1. Jedite pet obroka (doručak, ručak, večera i dve užine) raznovrsne hrane.
2. Jedite živinsko meso bez kožice (ćuretinu,piletinu). Od ostalih mesa jedite teletinu, govedinu, posnu divljac, konjetinu. Najbolja riba je morska, a od rečnih riba samo nemasne (pastrmka, smudj)
3. Jedite dva žumanca nedeljno, belance u nešto većoj količini.
4. Jedite obavezno raznovrsno voće i povrće (voće tokom dana samo do predvečerja).
5. Jedite hleb od ječmenog brašna (ovseni, raženi) kao i proizvode od integralnog brašna ili zamenu za hleb kao što su: integralni pirinač, pasta i krompir.
6. Jedite (ali promišljeno) slatkiše koje sadrže ječmeni slad (malteks). Možete ih jesti tokom dana, a izbegavati uveče.
7. Koristite hladno ceđena ulja – laneno, suncokretovo, maslinovo i bundevino, kao i ulje od košpica grožđa
8. Pijte najmanje najmanje 2,5 l tečnosti (izbegavajte slane, slatke, masne i gazirane tecnosti).
9. Unosite manje masne mlečne proizvode, mleko i jogurt do 1,6 posto mlečne masti
10. Popijte čašu do čašu do dve crnog vina dnevno.
11. Izbegavajte da jedete ili da često uživate u masnoj hrani kao što su svinjetina, jagnjetina. Izbegavajte i suhomesnate proizvode.
12. Izbegavajte proste šećere ili da često uživate u prostim šećerima poput bombona, sladoleda i čokolade.
13. Izbegavajte hranu u kojoj se nalazi više od pola kafene kašičice soli (3 g)
14. Izbegavajte da jedete hleb od belog brašna.
15. Izbegavajte da za vreme i posle jela pijete velike kolicine tečnosti.
16. Izbegavajte da jedete slatkise i voce posle glavnog obroka (voće iskljucivo za užinu).
17. Za večeru jedite iskljucivo proteine (manje masne mlecne proizvode i manje masna mesa) i salatu (paradajz, krastavac, zelena salata, kupus)
18. Za večeru izbegavajte ugljene hidrate (hleb, testeninu, voće, slatkiše, skrobno povrće kao što su šargarepa, cvekla, boranija, grašak, pirinac, kukuruz), dva sata posle večere možete na spavanje
19. Izbegavajte alkohol
20. Ostavite cigarete!


Pridržavajte se šest dana ovih saveta, a sedmog dana uzmite slobodan dan. Jedite šta vam je volja, ali umereno. Pa, i sam Bog se odmarao sedmog dana!

www.drfeelgood.rs

 

Share

Prijavite se za novosti!

* indicates required

Kolumna


Ko je online

Ko je na mreži: 35 gostiju i nema prijavljenih članova

Online shop - MONNA narukvice za sreću

Copyright MONNA magazin Podgorica Izjava o odgovornosti: Redakcija Monna magazina ne odgovara za sadržaj oglasa i plaćenih reklama

Login or Register

LOG IN