MONNA - magazin za zdrav i uspješan život

              

 

Tretmani Rekonekcije Kreativnom inteligencijom u Podgorici od 8. do 12. decembra: Šta je Rekonekcija kreativnom inteligencijom?       - Rekonekcija Kreativnom inteligencijom ili skraćeno RKI je postupak kojim se aktiviraju samoisceljujući i evolutivni mehanizmi prirode u svesti i fiziologiji pojedinca. Drugačije rečeno, to Tretmani regresije u Podgorici od 15. do 18. decembra: "Regresoterapija je tehnika koja omogućava da spoznamo svoju prošlost i tako mnogo dublje i sveobuhvatnije razumemu pravu suštinu života i lišimo se zabluda. Kad se to desi počećemo da činimo Hipnoterapija sa Tatjanom Beočanin u Banja Luci od 24. do 27. novembra: Tatjana Beočanin iz Beograda će raditi individualne hipnoterapeutske tretmane od 24. do 27. novembra 2018. u Banja Luci Da li tragate za izlazom iz vaše trenutne situacije?  Tražite li rešenje za svoje Obuka za MADEROTERAPIJU 17. i 18. novembra u Podgorici : OBUKA ZA MADEROTERAPIJU U PODGORICI 17. I 18. NOVEMBRA 2018.   Maderoterapija ili terapija drvetom je tehnika masaze koja potice iz Kolumbije i koja se zasniva na korisćenju anatomski izradjenih elemenata od Festival - Ljepote Mediterana - u Budvi 22. i 23. oktobra: U okviru festivala «Lepota Mediterana» i “7 međunarodne konferencije o zdravstvenom turizmu - perspektivama i granicama” koji se održava u hotelu Splendid u Bečićima, 22-23.10.2018. godine, kroz 9 predavanja i Homeopatski pregledi i terapija u Podgorici od 13. do 15. oktobra:       Homeopatski pregledi i terapija u Podgorici od 13. do 15. oktobra   Kako izgleda homeopatski pregled?   Homeopatski pregled se zasniva na vrlo detaljnom razgovoru sa klijentom. Za vreme razgovora homeopata će vam postaviti Reiki tretmani na Zlatiboru 23. i 24. novembra:   Reiki je jedna od najstarijih metoda unapredjenja zdravlja poznata čovječanstvu. Zasniva se na vještini kanalisanja Univerzalne životne energije u cilju značajnog povećanja kapaciteta vitalne energije pojedinca, jačanja odbrambenih sposobnosti organizma, MP program : Individualni tretmani u Baru od 8. do 10. septembra   Rešavanje konkretnih tema i problema. Radi se fokusirano i usmjereno na jednu temu koja predstavlja problem. Tretman traje od sat do sat Obuka za EETT life coach-a u Podgorici od 15. septembra: U Podgorici pocinje Napredni program obuke za EETT life coach-a. Prvi modul 15. i 16. septrembra. Obuku vodi Ivana Kuzmanovic. Prijave na 067 535 705   O EETT metodi mozete procitati OVDJE         NAPREDNA GODINA – Reiki tretmani u Nikšiću 13. i 14. oktobra:   Reiki je jedna od najstarijih metoda unapredjenja zdravlja poznata čovječanstvu. Zasniva se na vještini kanalisanja Univerzalne životne energije u cilju značajnog povećanja kapaciteta vitalne energije pojedinca, jačanja odbrambenih sposobnosti organizma,

Vrijeme je da se pokrenete

Većina ljudi je svjesna značaja fizičke aktivnosti u svakodnevnom životu. Međutim, malo njih zaista zna četiri važne stvari: šta da treniraju, kojim intenzitetom, koliko dugo treba da traje trening i koliko puta nedeljno.

Nedovoljna stručnost u ovom polju za posledicu ima nepravilnu fizičku aktivnost koja može više da naškodi tijelu nego da mu pomogne. Ako je pretjerana, dovodi nas u opasnost. Ako je slaba, nećemo imati vidljive efekte. Zato je veoma važna da fizička aktivnost pojedinca bude umjerena, redovna i osmišljena prema individualnim afinitetima.

Budući da je čovjek savremenog doba toliko olakšao život, „elektronska evolucija" ga vraća u skupljeni položaj ispred ekrana i monitora. Treba se pokrenuti. Naći motiv i istrajati! Radi se o tome da ubrzani način života oduzima vrijeme koje možete posvetiti sebi i svom tijelu. Naučno je dokazano da ljudi s viškom kilograma koji se redovno bave umjerenom fizičkom aktivnošću imaju manji rizik od raznih oboljenja od onih koji imaju normalnu tjelesnu težinu i ničim se ne bave.

Fizička aktivnost je neophodna, ali ne po svaku cijenu. Od umjerene fizičke aktivnosti uz pravilnu ishranu imaćete bolji san, nećete osjećati naduvenost stomaka posle svakog obroka, oslobodićete se raznih tegoba i nelagodnosti i, što je najvažnije, imaćete više energije koja je osnovni pokretač za sve.

 

Probudite tijelo

Lijenost ili nedostatak motivacije su najčešći razlozi zbog kojih skoro polovina populacije izbjegava redovno vježbanje. I pored izuzetno značajnog uticaja fizičkih vježbi na zdravlje, redukciju oboljenja, estetski izgled i duži život, manje od polovine ljudi širom svijeta redovno, planski i sistematski vježba. Razlozi za lijenost, kada je riječ o širokoj skali aerobnih aktivnosti (brzo hodanje, trčanje, plivanje, vožnja bicikla, ples) ili anaerobnih vježbi (podizanje tegova...) leže u nedostatku motivacije. Čak i kada se motivacija za redovnim vježbnjem probudi iz raznih razloga, zdravstvenih ili estetskih, istraživanja pokazuju da se kod najvećeg broja ljudi veoma brzo uspava. Ova istraživanja pokazuju i koliko se teško ljudi prilagođavaju „režimu" koji im je prepisan, bilo da je riječ o ishrani ili o fizičkim aktivnostima, čak i kada im nepridržavanje pravila može ozbiljno ugroziti zdravlje.

 

Motivacija najčešće opada zbog više razloga:

- Pozitivni efekti nisu odmah vidljivi (naročito gubitak tjelesne težine)

- Brzo dosadi način aktivnosti zbog monotonog ponavljanja postupaka

- Podvrgavate se režimu vježbanja zato što „morate", a ne zato što želite

- Pravdate se nedostatkom vremena

 

 Pokrenite motivaciju

 - Precizno i jasno odredite realne kratkoročne ili dugoročne ciljeve redovnog vježbanja

- Postavite se prema vježbanju kao prema nečemu što ima vrijednost za vas

- Izbjegnite ponavljanje jedne iste aerobne ili anaerobne aktivnosti na račun raznovrsnosti vježbi koje su usklađene sa vašim zdravstvenim stanjem, godinama, ličnim sklonostima...

- Odredite optimalnu mjeru vježbanja koja neće biti ni beskorisno laka ni opasno teška

- Uskladite težinu vježbe sa tzv. „asocijativnom strategijom" u kojoj ćete tokom vježbanja dobijati „feedback" od samog organizma, odnosno dokle smijete da „idete", a da ne ugrozite organizam.

 

Efekti fizičke aktivnosti su mnogobrojne:

 

 1. emocionalno stabilizuje osobu

 2. podiže nivo samopouzdanja

 3. podiže nivo lične inicijative

 4. podiže nivo praktičnosti

 5. smanjuje zavisnost od drugih

 

 

Naučno potvrđene informacije o blagotvornom dejstvu redovnog vježbanja u trajanju od najmanje četiri mjeseca su:

- poboljšava se rad srca i pluća

- utiče se na regulaciju krvnog pritiska

- utiče se na regulaciju šećera u krvi

- reguliše se aciditet i alkalitet krvnog seruma

- povoljno se utiče na vid i sluh

- jačaju se kosti

- poboljšava se imunitet

- poboljšava kondiciju

- poboljšava seksualni život

- estetski se oblikuje tijelo

 

 

 

Dr Saša Plećević

 

 

Share

Prijavite se za novosti!

* indicates required

Kolumna


Ko je online

Ko je na mreži: 27 gostiju i nema prijavljenih članova

Online shop - MONNA narukvice za sreću

Copyright MONNA magazin Podgorica Izjava o odgovornosti: Redakcija Monna magazina ne odgovara za sadržaj oglasa i plaćenih reklama

Login or Register

LOG IN