MONNA - magazin za zdrav i uspješan život

              

 

Besplatno predavanje o hipnozi 5.novembra u Beču : Besplatno predavanje pod nazivom : "Moc podsvesti" 5. novembra u Becu od 17h do 18h Da li tragate za resenjem za svoje probleme? Imate li neku temu koja vas opterecuje, problem ili Hipnoterapija u Banja Luci od 7. do 10. oktobra:   Tatjana Beočanin iz Beograda će raditi individualne hipnoterapeutske tretmane  od 7. do 10. oktobra   Da li tragate za izlazom iz vaše trenutne situacije?  Tražite li rešenje za svoje probleme bilo da je u Hipnoterapija sa Tatjanom Beočanin od 6. do 9. novembra u Beču: Tatjana Beočanin, hipnoterapeut iz Beograda, vlasnica Hipno centra Beograd, će raditi individualne hipnoterapeutske tretmane od 6. do 9. novembra u Beču   Više o Tatjaninom radu i hoipnozi mozete naći na njenom Obuka za lajfkoučeve 11. i 12. novembra u Podgorici: OBUKA ZA LAJFKOUČEVE U PODGORICI počinje 11. i 12. novembra 2017.   Obuka Emocionalne energo terapije i transformacije omogućava vam da ovladate znanjima i tehnikama life coucha i primenite ih kako na Seminar - Da li je hipnoza i Vase resenje? - u Podgorici 14. septembra: Trocasovni seminar pod nazivom " Da li je hipnoza i Vasr resenje?" odrzace se u Podgorici u cetvrtak, 14.septembra od 18h do 19h Seminar vodi Tatjana Beocanin, hipnoterapeut iz Beograda, vlasnica Hipnoterapija sa Tatjanom Beočanin od 8. do 11. decembra u Podgorici: Tatjana Beočanin iz Beograda će raditi individualne hipnoterapeutske tretmane od od 8. do 11. decembra u Podgorici Da li tragate za izlazom iz vaše trenutne situacije?  Tražite li rešenje za svoje probleme Hipnoterapija sa Tatjanom Beočanin u Podgorici : Tatjana Beočanin, hipnoterapeut  iz Beograda će raditi individualne hipnoterapeutske tretmane  od 15. do 18. septembra u Podgorici Da li tragate za izlazom iz vaše trenutne situacije?  Tražite li rešenje za svoje probleme bilo Hipnoterapija sa Tatjanom Beočanin u Banja Luci:     Tatjana Beočanin iz Beograda će raditi individualne hipnoterapeutske tretmane  od 7. do 10. oktobra   Da li tragate za izlazom iz vaše trenutne situacije?  Tražite li rešenje za svoje probleme bilo da je u Sanja Karadžić Lalić: Ljubav je esencija života: "NLP (Neuro-lingvističko programiranje) je metodologija koja je nastala tako što su naučnici istraživali šta je to što izuzetno uspješne ljude razlikuje od ostalih. Sumirali su ono što je zajedničko i O Procesu Kompletiranja sa Angelicom Horvatić: "U svom radu primjenjujem "Completion Process" metodu ili kako je na srpski prevedena "Proces Kompletiranja" od američke praktičarke, spiritualne učiteljice, vidovnjakinje i autorice Teal Swan. To je alternativna psihoterapeutska metoda

O hrono ishrani sa dr Anom Gifing

 



Hrono ishrana je program dizajniran od strane dr Ane Gifing, stručnjaka u oblasti anti aging medicine
. Program hrono ishrane dr Gifing je kod više od 16.000 osoba koji se neprekidno prate od 2008. godine, doprineo izliječenju mnogih metaboličkih stanja, kao i smanjenje (ili neophodno povećanje) tjelesne mase.

 

Kada govorimo o programu pod nazivom Hrono ishrana dr Gifing, recite nam šta ona podrazumijeva?

- Hrono ishrana dr Gifing podrazumeva konzumiranje hrane prema dnevom ritmu izlučivanja hormona i enzima u ljudskom organizmu, a koji učestvuju u varenju odredjene grupe namirnica.  Satnica je odredjena na osnovu veoma preciznih istraživanja biohemijskih i fizioloških procesa u našem telu.

 

Kada i  kako je nastala ova metoda?

- Bazična ideja datira od pre više od 30 godina, nastala je u Francuskoj, a tada nije postojala najpreciznija metoda izučavanja ritmova izlučivanja svih enzima koji su aktivni u toku dnevnog varenja hrane. Prvi predlog ishrane po satnici nije uzimao u obzir da i razne kombinacije u namirnicama imaju uticaj na dobro ili loše varenje. Ranija primenjivana metoda ove ishrane ne daje 100% rešavanje problema u lečenju gojaznosti, povećanog holesterola, povećanog šećera ili u bilo kom obliku metaboličkog poremećaja. Naravno, u toku poslednjih 30 godina, drastično se promenio i sastav svih namirnica. Ukrštanje i modifikovanje voća i povrća je doprinelo tome da se glikemijski indeks (odnosno brzina kojom se podiže nivo šećera u našoj krvi) višestruko povećao. Danas, taj stari metod ne daje željene rezultate, morali smo krenuti od početka i stvarati nov program, koji će dati za kratko vreme merljive rezultate. Od 2003 godine smo se intenzivno bavili postavljem novog programa, on je definisan 2007. godine, a samo u periodu od 2009. do 2011. godine imamo statistiku odradjenu na 16.000 naših pacijenata u Beogradu. Od 2011 godine, nismo imali potrebu da menjamo ili dopunjujemo program, jer u ovom obliku on daje 100% željenih rezultata (kod gojaznosti, preterane mršavosti, dijabetesa, hipertenzije, povećanih lipida itd...).


 

Duži vremenski period smo iz raznih izvora mogli čuti da je ujutru veoma zdravo jesti voće i mnogi su, sigurno, stekli tu naviku. Međutim, prema ovoj metodi/načinu ishrane upravo to se ne preporučuje. Možete li nam ovo objasniti malo bliže? Šta bi trebalo, a šta ne jesto ujutro?

 

- Ujutro je intenzivno lučenje enzima koji vare masnoće, belančevine i sve vrste sporovarećih šećera (sporovareći ugljeni hidrati su žitarice, znači svaka vrsta hleba, celo zrno, žumance, itd), ali je i veoma veliko izlučivanje insulina, hormona koji je odgovoran za regulaciju šećera u krvi. Ukoliko uzimamo samo brzovareće šećere (slatkiši, voće, med itd), naš pankreas, odnosno gušterača, koja je već inače hiperaktivna ujutro, postaje ubrzo i opterećena... S jedne strane nismo uneli  prave energetske namirnice, a s druge strane imamo preteran unos brzovarećih šećera. Mi osećamo kratkotrajni priliv energije, ali za naše funkionisanje u prepodnevnom periodu ovo nikako nije dovoljno. Nedvosmisleni su dokazi da se nakon odredjenog vremena iscrpljuje pankreas, jer se nepotrebno dodatno aktivira, u vremenu kad je već i inače najaktivniji. Jutro je vreme kad treba da čuvamo naš pankreas, tada se ne unosi voće, niti med, ili neki drugi vid šećera koji se brzo i koristi. Jutro je vreme za unos namirnica koje će dugo vremena da daju energiju, a da pri tom ne aktiviraju dodatno lučenje insulina iz pankreasa. Time ćemo sačuvati ovu vrednu žlezdu i nećemo imati faktor rizika za nastanak dijabetesa u kasnijem periodu. Ujutro moramo jesti namirnice, kao što su jaja, šunka, hleb, puter, razne pite, kiselo mleko, a uveče ništa od ovog navedenog!

 

Koji su, najčešće, razlozi zbog kojih osobe posjećuju vaš Anti aging centar u Beogradu odnosno u vezi čega traže savjete/pomoć?

- Još uvek imamo najveći broj osoba koje imaju višak težine, kao i neki oblik metaboličkog sindroma (dijabetes, povišen pritisak, povećane masnoće u krvi itd), karcinome, kao i mnoga druga oboljenja. Dobro je što se u sve većem broju javljaju zdravi ljudi koji žele da poboljšaju ishranu i da sačuvaju svoje zdravlje. Program daje dugoročno sprečavanje uobičajenih bolesti današnjice.

 

Da li je tačno da ustvari kuvano povrće nije dobar izbor ako za cilj imamo održavanje tjelesne težine ili mršavljenje?

-Kad je u pitanju kuvana šargarepa, celer, cvekla, paškanat, krompir u svakom obliku, beli pasulj, kao i još neka skrobasta povrća, tačno je da se kuvanjem povećava glikemijski indeks, odnosno, ova povrća postaju prepuna šećera sa kojim se naše telo ne može izboriti. Medjutim, sva ostala povrća, kao što su blitva, kupus, spanać, zelje, artičoka, špargla, tikvice, paprika, paradajz.. i druga, kuvanjem ne dobijaju ovu karakteristiku, pa je izbor povrća veliki i poželjno je uzimati što više. Umesto kuvane šargarepe, bolje je jesti presnu, na primer, a ovo se odnosi na sve ljude koji imaju problem sa viškom težine ili dijabetesom.

 

Koje bi bile vaše generalne preporuke kada je riječ o ishrani?

 

Kad se pažljivo bira vreme obroka i vrsta namirnica koju unosimo, više ne dolazi do skladištenja masnoća u odredjenim zonama tela i time se oblik tela za kratko vreme menja.

Prioriteti u dnevnom rasporedu obroka su na doručku i ručku, koji su i najčešće zanemarivani obroci.

- Obavezno je jesti ujutro obrok bogat životinjskim masnoćama i  sporovarećim ugljenim hidratima (cerealije – hleb, žitarice)

- Izmedju svakog obroka trebalo bi da prodje najmanje 3, a idealno je više od 4 sata

- Ne postoje ograničenja u količini unosa hrane, jer se samo odredjena hrana uzima u odredjeno doba dana

- Zabranjen je unos svih gaziranih pića koja sadrže šećere ili veštačke zasladjivače (Coca Cola, Sprite, Tonic, Fanta, Coca Cola zero, energetska pića, zasladjeni voćni sokovi i drugo)

- Ne preporučuje se kombinovanje proteina i ugljenih hidrata za ručak i večeru, ovo je moguće samo ujutro za doručak

- Zabranjene su sve vrste « grickalica » izmedju obroka (SVE, izuzev badema)

- Voće i suvo voće se ne jede ujutro, niti uveče, kao ni slatkiši – čokolada na primer, već samo izmedju 16 i 18 časova, po zimskom računanju vremena (znači od 17 do 19 časova po letnjem računanju vremena)

- Testenina se ne sme jesti uveče (paste, pica, hleb, sendviči, pite, gibanice..)

- Hleb, testenine, pirinač i skrobna povrća (pasulj, grašak) se jedu najkasnije do 15 časova

- Kravlje mleko nije hrana koju ljudi mogu variti, a iako se i dalje oko toga polemiše danas u svetu, hrono ishrana ga u potpunosti zabranjuje, ne pije se, niti se stavlja u kafu. Dozvoljeno je mleko koristiti ponekad u nekim kuvanim jelima, a kiselo mleko i sirevi su dozvoljeni

- margarin, biljni sirevi (osim tofu – sojinog sira), biljna pavlaka, biljni šlag, pekarska peciva, kao što su pogačice, kroasani itd su takozvane trans-masti i hrono ishrana ne dozvoljava upotrebu ovih namirnica

 

Osim u Beogradu, vaš program se sprovodi i u Bijeljini. Da li imate u planu i Crnu Goru, tačnije Podgoricu?

 

- Mi saradjujemo sa centrom u Tivtu, dr Radmila Starčević je nosilac licence, mada imamo veli broj pacijenata iz Podgorice, pa je ideja da započnemo obuku sa stručnjacima i u Podgorici.

Osim u navedenim gradovima, radimo u Novom Sadu, Bukureštu, u Americi (u Milvokiju), pripremaju se centri u Banja Luci, Zagrebu, Ljubljani, Qataru (Doha), u Indiji i u Austriji. Već smo u procesu obuke lekara i nutricionista, a postoji sve veće interesovanje za ovaj program ishrane. 

 

Pripremila: Maja Pejović

 

 
Share

 

Prijavite se za novosti!

* indicates required

Kolumna


Ko je online

Ko je na mreži: 59 gostiju i nema prijavljenih članova

Povezane teme

Online shop - MONNA narukvice za sreću

Copyright MONNA magazin Podgorica Izjava o odgovornosti: Redakcija Monna magazina ne odgovara za sadržaj oglasa i plaćenih reklama

Login or Register

LOG IN