MONNA - magazin za zdrav i uspješan život

              

 

Obuka za tri vrste masaže u Baru i Nikšiću: Obuke za masaže:   HIT MASAŽA MADEROTERAPIJA - ANTICELULIT MASAŽA OKLAGIJAMA U Nikšiću i Baru 19. i 20. oktobra i 26. i 27. oktobra 16 sati edukacije, dva dana, subota i nedelja, set Biorezonantna dijagnostika i terapija u Podgorici od 3. do 6. novembra 2019. : Biorezonantna dijagnostika i terapija u Podgorici od 3. do 6. novembra  Provjerite stanje kompletnog organizma najsavremenijim aparatima kvantne medicine.     Primenom dva najsavremenija aparata, radi se komforna, brza i sveobuhvatna analiza zdravstvenog stanja Hipnoterapija sa Danielom Lukić u Bijeljini od 15. do 17. oktobra: Daniela Lukić iz Beograda će raditi individualne hipnoterapeutske tretmane od 15. do 17. oktobra u Bijeljini   AKO ŽELITE DA SE OSOBODITE STRAHOVA, NERVOZE, TREME, NESANICE, EMOCIONALNIH PROBLEMA i sličnih smetnji, onda Obuka za Reiki metodu u Nikšiću 12. i 13. oktobra:     OBUKA za REIKI metodu Edukator: Vesna Vukcevic, Reiki Gendai Reiki Ho Majstor i Učitelj , Munai Ki terapeut, praktičar metode Kvantna harmonizacija, 10-ak godina praktičar energetskih tehnika, sa velikim iskustvom, promoter energetskih Besplatno predavanje - Zašto vam se želje ne ispunjavaju - u Podgorici 12. oktobra: Besplatno predavanje na temu "Zašto vam se želje (ne) ispunjavaju" u Podgorici 12. oktobra 2019.   Predavanje ce održati Brankica Kovačević iz Beograda, diplomirani ekonomista, diplomirani psiholog, master psiholog-psihoterapeut, autorka bestselera Besplatno predavanje o metodi Access Bars u Podgorici 24. septembra: Besplatno predavanje o metodi Access Bars u Yoga studiu u Podgorici u utorak 24. septembra od 20.30h      ACCESS BARS™ Sjećate li se kada ste zadnji put bili potpuno opušteni i pritom paženi Access Bars® obuka 28. septembra u Podgorici : Access Bars®  obuka u Podgorici 28. septembra    ACCESS BARS™ Sjećate li se kada ste zadnji put bili potpuno opušteni i pritom paženi i maženi? Ili je prošlo već previše vremena otkada ste Jelena Vuletić: Probudi liderku u sebi: "„Ja, liderka" predstavlja prvi koučing program u Crnoj Gori koji je posvećen razvoju liderstva kod žena." , objašnjava Jelena Vuletić, Izvršna direktorka za rizike Hipotekarne banke i osnivač kompanije "Balance to Grupne seanse hipnoze za odvikavanje od pušenja u Podgorici od 14. do 16. septembra: Ovo je problem koji se veoma uspešno rešava hipnozom. Kao i svaka zavisnost i navika, i ova se rešava tamo gde je i nastala, a to je u podsvesnom umu. Besplatno predavanje - Digitalne vještine i benefiti učenja programiranja u školskom uzrastu- : Predavanje na temu "Digitalne vještine i benefiti učenja programiranja u školskom uzrastu" održaće se u M:tel digitalnoj fabrici, 9.septembra u 19 časova, u saradnji sa kompanijom DigitalBee.   Domaćin susreta će biti

Hejev način ishrane i pravilno kombinovanje namirnica

 

Hejeva dijeta dobila je ime po dr Vilijemu Hauardu Heju, američkom hirurgu koji je u 40-oj godini života bio primoran da prestane da radi zbog potpunog sloma zdravlja. Imao je sto kilograma i probleme sa srcem, visokim pritiskom i bubrezima. Očajan, potražio je spas u učenjima prvih američkih naturopata.


Dr Hej je prešao na „osnovne" namirnice, tj. ograničio se na voće i povrće, cjelovite žitarice, svježe meso i ribu. Nakon tri mjeseca novog režima ishrane, izgubio je devetnaest kilograma , a posle godinu dana potpuno se vratio aktivnom načinu života.
Tokom narednih 26 godina, dr Hej je liječio svoje pacijente prirodnim putem.


Hejev način ishrane


Osnovno pravilo: Ne miješajte vrste hrane koje se ne „podnose"


Pravilno kombinovanje namirnica je ideja koju je dr Hej prihvatio posle svog oporavka i primjenjivao je sa mnogo uspjeha.
Skrobastu hranu poput hleba i krompira nikada ne treba jesti sa koncentrovanom proteinskom hranom kao što su sir i meso. Treba ih uzimati odvojeno jer u probavi imaju suprotne „zahtjeve". To je prvi korak u Hejevoj dijeti i može doneti izuzetan napredak, vrlo često i u veoma kratkom vremenskom periodu.

Hejeva način ishrane je visokoenergetski i pruža potrebnu energiju akvu zahtijeva aktivan život. Ona podrazumijeva ishranu zasnovanu na unošenju velikih količina sirove hrane.


Koliki vremenski razmak je potreban izmedju skrobastog i proteinskog obroka?


Idealno bi bilo od tri do četiri sata.
Najvažniji dio u varenju skroba odvija se u prvih 30 do 45 minuta posle unošenja hrane.
Da bi se svarili proteini potrebno je od 2 do 4 sata.


U priručniku u kom je opisan Hejev način ishrane je navedeno da je moguće imati i medjuobroke, sve dok se prati pravilo o razdvajanju proteina i skroba.
U istom priručniku su navedena istraživanja o tome koliko je važno pravilno kombinovanje hrane za oslobadjanje od različitih tegoba.


Pravilno kombinovanje hrane pomaže kod:


- Popodnevnog umora
- Loše probave
- Začepljenosti nosa
- Ekcema
- Artritisa
- Iritabilnog kolona
- Gorušice
- Zatvora
- Mučnine
- Otečenih zglobova
- Alergija
- Niskog nivoa šećera u krvi

 

Zašto odvajati skrob od proteina?


Varenje skroba počinje još u ustima. Temeljnim žvakanjem, pljuvačka počinje da pretvara skrob u šećer. Pljuvačka je alkalna i skrob nastavlja da se vari I kada hrana dospije u želudac. Ako istovremeno nismo jeli koncentrovane proteine neće biti dovoljno želudačne kisjeline koja bi neutralizovala pljuvačka. Želudac će samo "izmiješati" hranu koja će postupno preći u tanko crijevo.

 


Šta je sa proteinima?


Proteini/bjelančevine se vare u kisjelini. Kada koncentrovani protein dospiju u želudac, podstiče se lučenje želudačne kisjeline u onoj mjeri koja je potrebna da bi se protein rastvorili.

 

Šta se dešava ako skrob i proteine jedemo istovremeno?


Teorija je sledeća:


- Sadržaj želuca je neutralizovan, pa nesvarena hrana fermentira u sistemu za varenje i izaziva nadimanje, gorušicu I gasove.
- Veliki molekuli nesvarenih proteina, uključujući I histamine, ulaze u krvotok I izazivaju razne alergijske reakcije.
- Pražnjenje želuca je usporeno.


Napomena:


Iako je poznato da žitarice I razne vrste povrća sadrže I skrob I proteine, one ne izazivaju tegobe zato što prirodna hrana ne sadrži koncentrovani skrob I koncentrovane protein – preovladjuje jedno ili drugo. Žitarice na primjer sadrže skrob kao I protein, ali u nedovoljnoj količini da bi uticale na varenje. Nasuprot tome, meso je visoko proteinska namirnica.
Ako se već hranite prirosno, ali I dalje imate problema sa tjelesnom težinom, možda bi Hejev način ishrane mogao biti rešenje.

Detaljnije o ovom načinu ishrane možete naći u knjizi "Zdravo kombinovanje hrane- osnove Hejeve dijete" od Džeki Hegbud

Share

Prijavite se za novosti!

* indicates required

Kolumna


Ko je online

Ko je na mreži: 54 gostiju i nema prijavljenih članova

Online shop - MONNA narukvice za sreću

Copyright MONNA magazin Podgorica Izjava o odgovornosti: Redakcija Monna magazina ne odgovara za sadržaj oglasa i plaćenih reklama

Login or Register

LOG IN