MONNA - magazin za zdrav i uspješan život

              

 

Obuka za tri vrste masaže u Baru i Nikšiću: Obuke za masaže:   HIT MASAŽA MADEROTERAPIJA - ANTICELULIT MASAŽA OKLAGIJAMA U Nikšiću i Baru 19. i 20. oktobra i 26. i 27. oktobra 16 sati edukacije, dva dana, subota i nedelja, set Biorezonantna dijagnostika i terapija u Podgorici od 3. do 6. novembra 2019. : Biorezonantna dijagnostika i terapija u Podgorici od 3. do 6. novembra  Provjerite stanje kompletnog organizma najsavremenijim aparatima kvantne medicine.     Primenom dva najsavremenija aparata, radi se komforna, brza i sveobuhvatna analiza zdravstvenog stanja Hipnoterapija sa Danielom Lukić u Bijeljini od 15. do 17. oktobra: Daniela Lukić iz Beograda će raditi individualne hipnoterapeutske tretmane od 15. do 17. oktobra u Bijeljini   AKO ŽELITE DA SE OSOBODITE STRAHOVA, NERVOZE, TREME, NESANICE, EMOCIONALNIH PROBLEMA i sličnih smetnji, onda Obuka za Reiki metodu u Nikšiću 12. i 13. oktobra:     OBUKA za REIKI metodu Edukator: Vesna Vukcevic, Reiki Gendai Reiki Ho Majstor i Učitelj , Munai Ki terapeut, praktičar metode Kvantna harmonizacija, 10-ak godina praktičar energetskih tehnika, sa velikim iskustvom, promoter energetskih Besplatno predavanje - Zašto vam se želje ne ispunjavaju - u Podgorici 12. oktobra: Besplatno predavanje na temu "Zašto vam se želje (ne) ispunjavaju" u Podgorici 12. oktobra 2019.   Predavanje ce održati Brankica Kovačević iz Beograda, diplomirani ekonomista, diplomirani psiholog, master psiholog-psihoterapeut, autorka bestselera Besplatno predavanje o metodi Access Bars u Podgorici 24. septembra: Besplatno predavanje o metodi Access Bars u Yoga studiu u Podgorici u utorak 24. septembra od 20.30h      ACCESS BARS™ Sjećate li se kada ste zadnji put bili potpuno opušteni i pritom paženi Access Bars® obuka 28. septembra u Podgorici : Access Bars®  obuka u Podgorici 28. septembra    ACCESS BARS™ Sjećate li se kada ste zadnji put bili potpuno opušteni i pritom paženi i maženi? Ili je prošlo već previše vremena otkada ste Jelena Vuletić: Probudi liderku u sebi: "„Ja, liderka" predstavlja prvi koučing program u Crnoj Gori koji je posvećen razvoju liderstva kod žena." , objašnjava Jelena Vuletić, Izvršna direktorka za rizike Hipotekarne banke i osnivač kompanije "Balance to Grupne seanse hipnoze za odvikavanje od pušenja u Podgorici od 14. do 16. septembra: Ovo je problem koji se veoma uspešno rešava hipnozom. Kao i svaka zavisnost i navika, i ova se rešava tamo gde je i nastala, a to je u podsvesnom umu. Besplatno predavanje - Digitalne vještine i benefiti učenja programiranja u školskom uzrastu- : Predavanje na temu "Digitalne vještine i benefiti učenja programiranja u školskom uzrastu" održaće se u M:tel digitalnoj fabrici, 9.septembra u 19 časova, u saradnji sa kompanijom DigitalBee.   Domaćin susreta će biti

Kako sačuvati zdravlje bubrega

Pet osoba od sto razvije bubrežne kamence tokom života. Izgledi su čak i veći za hroničnu bolest bubrega. Zdravlje bubrega je od vitalne važnosti za cjelokupno stanje organizma.

 

Bubrezi se nalaze s obije strane donjeg dijela leđa, odmah ispod rebara. Njihova funkcija u tijelu je uklanjanje otpadnih materija iz krvi i regulacija količine tečnosti u tijelu.

 

Kada bubrezi postaju preopterećeni toksinima, može doći do oboljenja bubrega. Ljudi s najviše rizika za razvoj bubrežnih bolesti su oni s dijabetesom, visokim krvnim pritiskom ili genetskim predispozicijama za bolesti bubrega. Muškarci obično imaju veći rizik za razvoj hroničnih bubrežnih bolesti nego žene.

 

Ovdje su neki znakovi i simptomi bolesti bubrega:

 

- češća potreba za mokrenjem ili problem kontrolisanja mokrenja
- bol u donjem dijelu leđa
- bol ili peckanje prilikom mokrenja
- edem (tzv. držanje vode) u plućima, nogama, trbuhu, itd.
- oticanje oko lica, očiju, nogu i gležnjeva
- krv u urinu.

Ako su bubrezi normalni, oni ne zahtijevaju posebnu brigu. Zdrava, uravnotežena prehrana i adekvatan unos vode dovoljni su za održavanje bubrega. Međutim, ako osjećate gore navedene simptome, trebali biste koristiti sljedeće savjete za dobro održavanje vaših bubrega.

 

Provjeravajte krvni pritisak i šećer u krvi

Dva vodeća uzroka bolesti bubrega su dijabetes i visoki krvni pritisak. Tokom vremena, prekomjerne količine glukoze u krvi štete milionima sićušnih jedinica za filtriranje unutar svakog bubrega. Oko 20-30 posto ljudi s dijabetesom razvije bolesti bubrega (dijabetička nefropatija).

Visok krvni pritisakmože oštetiti male krvne žile u bubrezima. One ne mogu filtrirati otpad iz krvi kako bi trebalo. Jedan od načina da se spriječi oštećenje bubrega je zadržati nivo šećera u krvi i krvni pritisak što bliže normalnima.

 

Uravnotežena ishrana

 

Ključ zdrave ishrane je povećanje potrošnje biljnih namirnica dok se smanjuje potrošnja rafinirane i masne hrane. Prehrana bazirana na voću i povrću omogućava tijelu da se alkalizuje putem bubrega, smanjenje krvnog pritiska...

 

Smanjite potrošnju mesa

Prehrana bogata životinjskim proteinima može dovesti do stvaranja kamenaca. Meso stvara mokraćnu kiselinu nakon što je obrađeno od strane tijela. Mokraćna kiselina je osnovni problem za stvaranje kamenaca i gihta.

Smanjite unos soli

Višak soli dovodi do abnormalnih nakupljanja kalcijuma u krvi koji pak, stvara bubrežne kamence. Natrijum u soli može povisiti krvni pritisak, tako da osoba s hroničnim oboljenjem bubrega treba ograničiti hranu koja sadrži visoke razine natrijuma. 

Pijte vodu

Još jedan ključni aspekt zdravlja bubrega je adekvatna potrošnja vode. Voda pomaže bubrezima da istjeraju toksine i spriječe pojavu bubrežnih kamenaca i infekcija. Puno vode nije nužno dobro za bubrege, stoga je uvijek bolje piti male količine vode tijekom cijelog dana.

 

Izbjegavajte pušenje

Pušenje ne samo da povećava rizik od bolesti bubrega, nego i poećava opasnost od moždanog udara i srčanih udara kod osoba s hroničnom bolešću bubrega.

 

Izbjegavajte alkohol

Previše alkohola znači da bubrezi moraju raditi na uklanjanju toksina iz krvi. Granica je do dva mala pića dnevno za muškarce i jedno malo piće dnevno za žene.

 

Smanjite kofein

Kofein djeluje kao diuretik koji uzrokuje da tijelo gubi više tečnosti i bubrezi rade teže. Ako želite smanjiti kofein, možete pokušati sa zelenim čajem bez kofeina.

 

Budite aktivni

Vježbanje je važan element optimalnog zdravlja bubrega. Aktivnost je odlična za zdravlje bubrega kao i za ukupnu dobrobit cijelog tijela. No, izbjegavajte naporno vježbanje ako već imate bubrežnih problema.

Iako su ovi savjeti uglavnom za osobe koje žele zaštititi svoje bubrege, mogu biti od koristi za sve koji su zainteresovani za održavanje zdravog načina života.

http://www.centar-zdravlja.net

Share

 

Prijavite se za novosti!

* indicates required

Kolumna


Ko je online

Ko je na mreži: 88 gostiju i nema prijavljenih članova

Online shop - MONNA narukvice za sreću

Copyright MONNA magazin Podgorica Izjava o odgovornosti: Redakcija Monna magazina ne odgovara za sadržaj oglasa i plaćenih reklama

Login or Register

LOG IN